Den gjennomsnittlige personen får 2,459,808,394 sekunder. Bruk dem godt!

fredag 18. desember 2009

"Kjøyrer heim til jul"


I timen fikk vi oppgave å oversette engelske julesanger til nynorsk og gruppen min fikk sangen "Driving Home For Christmas" av Chris Rea. En av de fineste julesangene om du spør meg :)

Sånn ser den ut på nynorsk:

Eg køyrer heim til jul
Å, eg kan ikkje vente med å sjå dei andleta
Eg køyrer heim til jul, yeah
Vel, eg køyrer ned den vegen
og det har vore så lenge
Men eg vil vere der

Eg syng denne songen
For å få tida til å gå
Køyrer i min bil
Køyrer heim til jul
Det vil tek litt tid
Men eg vil kome dit

Køen går hele vegen
Å, eg har raude ljos rundt meg
Men straks vil det bli ein motorveg, yeah
Få føtene på hellig jord
Så eg syng for deg
Sjølv om du ikkje kan høyre meg
Når eg kjem igjennom
Og føler deg nær meg
Køyrer i min bil
Eg køyrer heim til jul
Køyrer heim til jul
Med tusenvis av minnar
Eg kikkar bort på føraren ved sida av meg
Han er som meg
Heilt som meg

Å,køen går hele vegen
Eg har raude ljos rundt meg
Køyrer heim til jul, yeah
Få føtene på hellig jord
Så eg syng for deg
Sjølv om du ikkje kan høyre meg
Når eg kjem igjennom
Og føler deg nær meg
Køyrer i min bil

Køyrer heim til jul
Køyrer heim til jul
Med tusenvis av minnar
Eg kikkar bort på føraren ved sida av meg
Han er som meg
Han er på veg heim, køyrer heim
Køyrer heim til jul




Bildet er tatt herfra: http://www.flickr.com/photos/allerleirau/3131341442/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar